karta12

 

KARTA INFORMACYJNA nr 12

Urząd Miejski w Ciechanowcu

TYTUŁ SPRAWY

Decyzja o warunkach zabudowy/ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego

WYMAGANE DOKUMENTY

W zależności od potrzeb:

  • potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej,
  • pełnomocnictwo,
  • kopię decyzji środowiskowej,
  • potwierdzenie dostępu do drogi i infrastruktury technicznej,

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

Urząd Miejski w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec

biuro podawcze (parter), pn. - pt. w godzinach pracy urzędu,

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

  • 65 dni – w przypadku decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
  • 21 dni – w przypadku decyzji o warunkach zabudowy dotyczącej wolno stojącego maksymalnie dwukondygnacyjnego budynku mieszkalnego jednorodzinnego o powierzchni zabudowy do 70 m2, którego obszar oddziaływania mieści się w całości na działce lub działkach, na których został zaprojektowany, a budowa jest prowadzona, aby zaspokoić potrzeby mieszkaniowe inwestora;
  • 90 dni – w pozostałych przypadkach decyzji o warunkach zabudowy.

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA

Referat Inwestycji

pokój nr 9, tel. (86) 277-11-45 wew. 24

UWAGI

Opłata skarbowa wnoszona jest na konto Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu:

Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu – 67 8749 0006 0000 1241 2000 0030

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Ciechanowcu

Wytwarzający/odpowiadający: Zbigniew Wojciuk

Data wytworzenia: 2018-01-19

Wprowadzający: Magdalena Kondraciuk

Data wprowadzenia: 2008-02-13

Data modyfikacji: 2022-01-23

Opublikował: Magdalena Kondraciuk

Data publikacji: 2008-02-13