karta30

 

 

 

KARTA INFORMACYJNA nr 30

Urząd Miejski w Ciechanowcu

Tytuł sprawy:

Decyzja w sprawie umorzenia w całości lub w części zaległości podatkowych

WYMAGANE DOKUMENTY:

  • Wniosek uzasadniony ważnym interesem podatnika lub interesem publicznym
  • Informacja – oświadczenie o stanie majątkowym, rodzinnym i o sytuacji materialnej podatnika będącego osobą fizyczną
  • Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
  • Oświadczenie o otrzymanej wielkości pomocy de minimis
  • Oświadczenia o stanie majątkowym osoby prawnej
  • Formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę - rolnik

OPŁATY:

 

Wolne od opłaty skarbowej

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Urząd Miejski w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1

sekretariat (I piętro), od poniedziałku do piątku w godz. pracy Urzędu

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

 

Do 30 dni od dnia złożenia wniosku, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania

 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

 

Referat Finansowy

pokój nr 8, tel. (86) 277-11-45 wew. 18

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łomży za pośrednictwem Burmistrza Ciechanowca
w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji

WYNIK ZAŁATWIENIA SPRAWY:

 

Po przeanalizowaniu wniosku oraz materiałów dowodowych organ podatkowy wydaje decyzję uznaniową w przedmiotowej sprawie

PODSTAWA PRAWNA:

  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa ( t .j.  Dz. U. z 2019 r. poz. 900 z późn. zm.)
  • Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej  ( t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 708)

UWAGI:

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Ciechanowcu

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Czapkowska

Data wytworzenia: 2007-03-15

Wprowadzający: Magdalena Kondraciuk

Data wprowadzenia: 2008-02-12

Data modyfikacji: 2020-06-10

Opublikował: Magdalena Kondraciuk

Data publikacji: 2008-02-12