Ogłoszenie o odwołaniu przetargu
Ciechanowiec, 22.06.2021 r.
OGŁOSZENIE O ODWOŁANIU PRZETARGU
Burmistrz Ciechanowca, działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 z późn. zm.), odwołuje przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości gruntowej zabudowanej, oznaczonej jako działka 96/4 o powierzchni 0,7575 ha, położonej w obrębie gruntów Malec, gmina Ciechanowiec, dla której jest urządzona w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem księga wieczysta LM1W/00028074/2.
Przetarg miał się odbyć 25 czerwca 2021 r. o godzinie 9.00 w sali konferencyjnej (pok. nr 17) Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu.
Powodem odwołania przetargu jest pojawienie się nieprzewidzianych obiektywnych okoliczności, nieznanych w dniu ogłaszania przetargu, powodujących, że sprzedaż nieruchomośći objętej przetargiem nie leży w interesie publicznym.
Osoby, które wpłaciły wadium wskazane w ogłoszeniu o przetargu, otrzymają zwrot wpłaconej kwoty w ciągu 3 dni od ogłoszenia informacji o odwołaniu przetargu na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty wadium.
Ogłoszenie o odwołaniu przetargu podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu https://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl w sekcji /Tablica Ogłoszeń/.
Metryka strony