Zarządzenie Nr 15/22 Burmistrza Ciechanowca z dnia 28 marca 2022 r
Zarządzenie NR 15/22
Burmistrza Ciechanowca
z dnia 28 marca 2022 roku
w sprawie powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
Na podstawie art. 19 ust. 4 z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 261 z późn. zm.) zarządza się co następuje:
§1
W celu zapewnienia prawidłowego wykonywania zadań w zakresie zarządzania kryzysowego w Gminie Ciechanowiec, powołuję Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego zwany dalej „Zespołem”, w składzie:
- Przewodniczący – Burmistrz Ciechanowca
- Zastępca Przewodniczącego – Sekretarz Gminy
- Członkowie:
1) Skarbnik Gminy,
2) Kierownik Referatu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu,
3) Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowcu,
4) Dyrektor Ciechanowieckiego Ośrodka Kultury i Sportu,
5) Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Ciechanowcu,
6) Dyrektor Szkoły Podstawowej w Łempicach,
7) Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciechanowcu,
8) Dyrektor Przedszkola w Ciechanowcu,
9) Dyrektor Żłobka Miejskiego w Ciechanowcu,
10) Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Robót Komunalnych „FARE” Sp. z o.o. w Ciechanowcu,
11) Gminny Komendant Ochotniczych Straży Pożarnych,
12) Pracownik ds. zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Ciechanowcu,
13) Pracownik ds. informatyki w Urzędzie Miejskim w Ciechanowcu,
14) Lekarz Przychodni „Nasze Zdrowie” w Ciechanowcu,
15) Prezes Stowarzyszenia „Rodzina” w Ciechanowcu,
16) Kierownik Posterunku Policji w Ciechanowcu.
§2
Przewodniczący Zespołu może zaprosić do składu Zespołu inne osoby.
§3
Siedzibą Zespołu jest Urząd Miejski w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1
§4
Organizację i tryb pracy Zespołu określa regulamin działania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
§5
Traci moc Zarządzenie Nr 118/08 Burmistrza Ciechanowca z dnia 31 lipca 2008 roku w sprawie powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
§6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metryka strony