Zarządzenie Nr 72/21 Burmistrza Ciechanowca z dnia 10 listopada 2021 roku

w sprawie powołania Komisji Przetargowych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego

Zarządzenie Nr 72/21
Burmistrza Ciechanowca

z dnia 10 listopada 2021 r.

w sprawie powołania Komisji Przetargowych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego

Na podstawie art. 53 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) zarządzam, co następuje:

§1. Powołuję Komisje Przetargowe do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego:

  1. na zadanie: ,,Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Gminy Ciechanowiec i jej jednostek organizacyjnych w roku 2022" w następującym składzie:
    1. Anna Czapkowska - Przewodnicząca komisji;
    2. Michał Ernest Chojnowski - Członek;
    3. Magdalena Kondraciuk - Sekretarz.
  2. na zadanie: ,,Remont budynku oświatowego ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby utworzenia Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kocach-Schabach wraz z zagospodarowaniem terenu" w następującym składzie:
    1. Anna Czapkowska - Przewodnicząca komisji;
    2. Michał Ernest Chojnowski - Członek;
    3. Marzena Kryńska - Sekretarz.

§2. Komisje przetargowe ulegną rozwiązaniu po podpisaniu umów na udzielenie zamówień publicznych, o których mowa w § 1.

§3. Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącym Komisji Przetargowych.

§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Ciechanowcu

Wytwarzający/odpowiadający: Referat Organizacyjny

Data wytworzenia: 2021-11-10

Wprowadzający: Magdalena Kondraciuk

Data modyfikacji: 2022-01-03

Opublikował: Magdalena Kondraciuk

Data publikacji: 2022-01-03