Zarządzenie Nr 72/21 Burmistrza Ciechanowca z dnia 10 listopada 2021 roku
Zarządzenie Nr 72/21
Burmistrza Ciechanowca
z dnia 10 listopada 2021 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§1. Powołuję Komisje Przetargowe do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego:
- na zadanie: ,,Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Gminy Ciechanowiec i jej jednostek organizacyjnych w roku 2022" w następującym składzie:
- Anna Czapkowska - Przewodnicząca komisji;
- Michał Ernest Chojnowski - Członek;
- Magdalena Kondraciuk - Sekretarz.
- na zadanie: ,,Remont budynku oświatowego ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby utworzenia Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kocach-Schabach wraz z zagospodarowaniem terenu" w następującym składzie:
- Anna Czapkowska - Przewodnicząca komisji;
- Michał Ernest Chojnowski - Członek;
- Marzena Kryńska - Sekretarz.
§2. Komisje przetargowe ulegną rozwiązaniu po podpisaniu umów na udzielenie zamówień publicznych, o których mowa w § 1.
§3. Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącym Komisji Przetargowych.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metryka strony