Zapytanie ofertowe: Wykonywanie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji zwłok padłych zwierząt (dzikich, domowych i gospodarskich) lub ich części, własnym transportem z terenu Gminy Ciechanowiec
- informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.odt ( 21.36 KB ) Podgląd załącznika informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.odt
- Informacja z otwarcia ofert.odt ( 21.14 KB ) Podgląd załącznika Informacja z otwarcia ofert.odt
- Zapytanie ofertowe na wykonywanie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji zwłok padłych zwierząt.odt ( 31.32 KB ) Podgląd załącznika Zapytanie ofertowe na wykonywanie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji zwłok padłych zwierząt.odt
- załącznik nr 1- klauzura RODO.odt ( 22.82 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 1- klauzura RODO.odt
- załącznik nr 2- formularz ofertowy.odt ( 15.03 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 2- formularz ofertowy.odt
- załącznik nr 3- wzór umowy.odt ( 27.53 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 3- wzór umowy.odt
Podgląd
Metryka strony
Udostępniający: Urząd Miejski w Ciechanowcu
Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Miejski w Ciechanowcu
Data wytworzenia: 2022-12-05
Wprowadzający: Łukasz Bojar
Data modyfikacji: 2022-12-28
Opublikował: Łukasz Bojar
Data publikacji: 2022-12-05