OGŁOSZENIE O ODWOŁANIU PRZETARGU
Ciechanowiec, 28.10.2022 r.
OGŁOSZENIE O ODWOŁANIU PRZETARGU
Burmistrz Ciechanowca, działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.), odwołuje przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości gruntowej zabudowanej, oznaczonej jako działka 3035/13 o powierzchni 3,1564 ha, położonej w obrębie gruntów Ciechanowiec, gmina Ciechanowiec, dla której jest urządzona w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem księga wieczysta LM1W/00021037/0.
Przetarg miał się odbyć 28 października 2022 r. o godzinie 10.00 w sali konferencyjnej (pok. nr 17) Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu.
Powodem odwołania przetargu jest wadliwe określenie formy przetargu: zamiast przetargu ustnego nieograniczonego powinien być przetarg ustny ograniczony.
Osoby, które wpłaciły wadium wskazane w ogłoszeniu o przetargu, otrzymają zwrot wpłaconej kwoty w ciągu 3 dni od ogłoszenia informacji o odwołaniu przetargu na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty wadium.
Ogłoszenie o odwołaniu przetargu podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu https://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl w sekcji /Tablica Ogłoszeń/.
BURMISTRZ
Eugeniusz Święcki
Metryka strony