Zarządzenie Nr 79/22 Burmistrza Ciechanowca z dnia 7 października 2022 r.

w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej

Zarządzenie Nr 79/22

Burmistrza Ciechanowca

z dnia 7 października 2022 r.

w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej

Na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105, 2106, z 2022 r. poz. 1488) oraz Instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem trwałym, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie w Urzędzie Miejskim w Ciechanowcu (Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 74/2022 Burmistrza Ciechanowca z dnia 26 września 2022 r.) zarządzam, co następuje:

§1. Powołuję:

  1. Komisję Inwentaryzacyjną do przeprowadzenia spisu z natury paliwa w jednostkach Ochotniczych Straży Pożarnych i środkach transportowych będących na stanie Urzędu Miejskiego, spisu z natury oleju opałowego w kotłowni Urzędu Miejskiego i pozostałych budynków stanowiących własność Gminy, według stanu na dzień 30.12.2022 r.,

w składzie:

1) Karol Krzysztof Niewiarowski – przewodniczący komisji

2) Mirosława Krzesak-Zalewska – członek komisji

3) Łukasz Bojar – członek komisji

 

  1. Komisję Inwentaryzacyjną do przeprowadzenia spisu z natury środków trwałych, mienia Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu i Ochotniczych Straży Pożarnych, według stanu na dzień 31.10.2022 r.,

w składzie:

1) Olga Regina Tomaszewska – przewodniczący komisji

2) Sebastian Bojar – członek komisji

3) Marta Koc – członek komisji

4) Magdalena Łopaciuk – członek komisji

5) Karol Pruski – członek komisji

6) Bartłomiej Nasiadka – członek komisji

7) Barbara Dorota Czarnecka – członek komisji

 

  1. Komisję Inwentaryzacyjną do przeprowadzenia spisu z natury druków ścisłego zarachowania, programów komputerowych będących na stanie Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu, według stanu na dzień 30.12.2022 r.,

 w składzie:

1) Michał Ernest Chojnowski – przewodniczący komisji

2) Sebastian Kujawski – członek komisji

3) Karolina Mioduszewska – członek komisji

 

§2. Inwentaryzację określoną w § 1 ust. 1 i ust. 3 należy przeprowadzić w dniu 30.12.2022 r.

§3. Inwentaryzację określoną w § 1 ust. 2 należy przeprowadzić w dniach 17.10.2022 r. – 31.10.2022 r.

§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Ciechanowcu

Wytwarzający/odpowiadający: Referat Finansowy

Data wytworzenia: 2022-10-07

Wprowadzający: Magdalena Kondraciuk

Data modyfikacji: 2022-10-13

Opublikował: Magdalena Kondraciuk

Data publikacji: 2022-10-13