Zarządzenie Nr 13/24 Burmistrza Ciechanowca z dnia 16 lutego 2024 roku

w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej

ZARZĄDZENIE NR 13/24
BURMISTRZA CIECHANOWCA
z dnia 16 lutego 2024 r.
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej

Na podstawie Instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem trwałym, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie w Urzędzie Miejskim w Ciechanowcu (Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 74/2022 Burmistrza Ciechanowca z dnia 26 września 2022 r.) zarządzam, co następuje:

§ 1.
1. Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną do przeprowadzenia spisu z natury środków trwałych stanowiących własność gminy Ciechanowiec znajdujących się w budynku zlokalizowanym na działce 235/2 w miejscowości Koce-Piskuły, według stanu na dzień 21 lutego 2023 r. w składzie:
1)    Emilia Puchaczewska – przewodniczący komisji
2)    Magdalena Kondraciuk – członek komisji
3)    Karol Pruski – członek komisji.
2. Inwentaryzację należy przeprowadzić w dniu 21 lutego 2023 r.
§ 2.
Należy przeprowadzić inwentaryzację w drodze spisu z natury.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Ciechanowcu

Wytwarzający/odpowiadający: Referat Organizacyjny

Data wytworzenia: 2024-02-16

Wprowadzający: Marcin Żuchowicz

Data modyfikacji: 2024-02-21

Opublikował: Marcin Żuchowicz

Data publikacji: 2024-02-21