karta25.1
|
KARTA INFORMACYJNA nr 25.1 |
Urząd Miejski w Ciechanowcu |
|
TYTUŁ SPRAWY: |
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa |
WYMAGANE DOKUMENTY: |
1) Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew (plik do pobrania poniżej) 2) rysunek lub mapka określająca usytuowanie drzewa na nieruchomości |
OPŁATY: |
W przypadku złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia, o którym mowa w art. 83f ust. 12 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 55 z późn. zm.) - 17,00 zł |
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: |
Urząd Miejski w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1 biuro podawcze (parter), od poniedziałku do piątku w godz. pracy Urzędu |
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: |
Do 60 dni z wyłączeniem terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu wydającego decyzję |
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: |
Referat Inwestycji tel. 086 2771 145 wew. 44 pokój nr 9 |
TRYB ODWOŁAWCZY: |
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży, za pośrednictwem Burmistrza Ciechanowca w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji |
WYNIK ZAŁATWIENIA SPRAWY: |
W zależności od charakteru sprawy:
|
PODSTAWA PRAWNA: |
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. – o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 55 z późn. zm.) - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735) |
UWAGI: |
Opłata skarbowa wnoszona jest na konto Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu: Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu – 67 8749 0006 0000 1241 2000 0030 |
Metryka strony