karta 12.2
|
KARTA INFORMACYJNA nr 12.2 |
Urząd Miejski w Ciechanowcu |
|
TYTUŁ SPRAWY |
Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy |
WYMAGANE DOKUMENTY |
|
OPŁATY |
Opłata skarbowa za wydanie decyzji w kwocie: 56 zł (Stawki opłat oraz zwolnienia – zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej wraz z załącznikiem (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1827) |
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW |
Urząd Miejski w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec pokój nr 15 (sekretariat), pn. - pt. w godzinach pracy urzędu, |
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY |
Do 30 dni z wyłączeniem terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu wydającego decyzję. |
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA |
Referat Inwestycji pokój nr 9, tel. (86) 277-11-45 wew. 24 |
TRYB ODWOŁAWCZY |
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łomży w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji, za pośrednictwem Burmistrza Ciechanowca. W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania. |
ZAŁATWIENIE SPRAWY |
Wydanie decyzji |
PODSTAWA PRAWNA |
|
UWAGI |
Opłata skarbowa wnoszona jest na konto Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu: Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu – 67 8749 0006 0000 1241 2000 0030 |
Data aktualizacji: 07.06.2017 r.
Opracował: Zbigniew Wojciuk
Sprawdziła: Marzena Kendzierska
Zatwierdził: Mirosław Reczko
Metryka strony