|
KARTA INFORMACYJNA nr 63
|
Urząd Miejski w Ciechanowcu
|
TYTUŁ SPRAWY
|
Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
|
WYMAGANE DOKUMENTY
|
- Wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wraz z załącznikami określonymi w art. 8 ustawy,
- Kserokopia umowy potwierdzającej gotowość odbioru nieczystości ciekłych przez stacją zlewną lub oświadczenie o gotowości ich odbioru przez stację zlewną.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie pojazdów do opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (dowodów rejestracyjnych pojazdów z potwierdzeniem przeprowadzanych i aktualnych badań technicznych);
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego prawo do nieruchomości stanowiącej bazę techniczną (np. akt notarialny, umowa dzierżawy/najmu, wypis z księgi wieczystej);
- Kserokopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub kserokopia wypisu z KRS,
- Kserokopia nadania NIP,
- Kserokopia nadania Nr REGON,
- Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych (druk z Urzędu Skarbowego) – Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”,
- Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (druk z ZUS-u) – Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”.
|
OPŁATY
|
Opłata skarbowa za wydanie decyzji w kwocie: 107 zł
(Stawki opłat oraz zwolnienia – zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej wraz z załącznikiem /t.j.Dz. U. z 2015 r., poz. 783 z późn. zm./)
|
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
|
Urząd Miejski w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec
pokój nr 15 (sekretariat), pn. - pt. w godzinach pracy urzędu,
|
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
|
Do 60 dni z wyłączeniem terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu wydającego decyzję.
|
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA
|
Referat inwestycji
pokój nr 18, tel. (86) 277-11-45 wew. 44
|
TRYB ODWOŁAWCZY
|
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łomży w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji, za pośrednictwem Burmistrza Ciechanowca.
|
ZAŁATWIENIE SPRAWY
|
Wydanie decyzji
|
PODSTAWA PRAWNA
|
- Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.)
- Uchwała Nr 118/XXIII/12 Rady Miejskiej w Ciechanowcu z dnia 29 października 2012 r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz. Urz. Woj. Podl. poz. 3677)
|
UWAGI
|
Opłata skarbowa wnoszona jest na konto Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu:
Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu – 67 8749 0006 0000 1241 2000 0030
|
Data aktualizacji: 20.09.2016 r.
Opracował: Karol Niewiarowski
Sprawdził: Marzena Kendzierska
Zatwierdził: Mirosław Reczko