karta07.1
|
KARTA INFORMACYJNA nr 7.1 |
Urząd Miejski w Ciechanowcu |
|
TYTUŁ SPRAWY: |
ZGŁOSZENIE WYMELDOWANIA Z POBYTU STAŁEGO |
WYMAGANE DOKUMENTY: |
|
OPŁATY: |
brak opłat |
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: |
Urząd Miejski w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec pokój nr 6, od poniedziałku do piątku w godz. pracy Urzędu |
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: |
Niezwłocznie |
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: |
Referat Spraw Obywatelskich pokój nr 6, tel. 086 2771 145 wew. 29 |
TRYB ODWOŁAWCZY: |
Wojewoda Podlaski w terminie 14 dni od otrzymania decyzji za pośrednictwem Burmistrza Ciechanowca |
WYNIK ZAŁATWIENIA SPRAWY: |
Dokonanie wymeldowania z pobytu stałego. |
PODSTAWA PRAWNA: |
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1397 z późn. zm.) |
UWAGI: |
Wymeldowania dokonuje się osobiście lub przez pełnomocnika. Meldując się na pobyt stały zostaniesz automatycznie wymeldowany z miejsca dotychczasowego pobytu stałego.
Jeśli chcesz złożyć formularz przez internet – potrzebujesz profilu zaufanego lub e-dowodu. |
Metryka strony