karta08
|
KARTA INFORMACYJNA nr 8 |
Urząd Miejski w Ciechanowcu |
|
TYTUŁ SPRAWY: |
WYDANIE ZAŚWIADCZENIA Z EWIDENCJI LUDNOŚCI |
WYMAGANE DOKUMENTY: |
· dowód osobisty · wniosek: Wniosek o wydanie zaświadczenia z ewidencji ludności (plik do pobrania poniżej) |
OPŁATY: |
w zależności od miejsca przedłożenia wolne od opłaty lub płatne 17 zł lub 31 zł |
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: |
Urząd Miejski w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec pokój nr 6, od poniedziałku do piątku w godz. pracy Urzędu |
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: |
Niezwłocznie |
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: |
Referat Spraw Obywatelskich pokój nr 6, tel. 086 2771 145 wew. 29 |
TRYB ODWOŁAWCZY: |
Wojewoda Podlaski w terminie 14 dni od otrzymania decyzji za pośrednictwem Burmistrza Ciechanowca |
WYNIK ZAŁATWIENIA SPRAWY: |
Wydanie zaświadczenia |
PODSTAWA PRAWNA: |
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1397 z późn. zm.)
Ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1546 z późn. zm.) |
UWAGI: |
Opłata w BS Ciechanowiec: 67 8749 0006 0000 1241 2000 0030 |
Metryka strony