karta16
|
KARTA INFORMACYJNA nr 16 |
Urząd Miejski w Ciechanowcu |
|
Tytuł sprawy: |
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach |
WYMAGANE DOKUMENTY: |
- Wniosek o wydanie decyzji - w przypadku przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko – raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku gdy wnioskodawca wystąpił o ustalenie zakresu raportu w trybie art. 69 – kartę informacyjną przedsięwzięcia (w 3 egzemplarzach wraz z jego zapisem w formie elektronicznej na informatycznym nośniku danych);
|
OPŁATY: |
Opłata skarbowa w wysokości 205 zł |
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: |
Urząd Miejski w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec pokój nr 15 (sekretariat), pn. - pt. w godzinach pracy Urzędu |
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: |
do 60 dni nie wliczając terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszania postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu |
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: |
Referat Inwestycji pokój nr 9, tel. (86) 2771 145 wew. 24 |
TRYB ODWOŁAWCZY: |
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łomży w terminie 14 dni od otrzymania decyzji za pośrednictwem Burmistrza Ciechanowca |
WYNIK ZAŁATWIENIA SPRAWY: |
Wydanie decyzji |
PODSTAWA PRAWNA: |
|
UWAGI: |
Opłata skarbowa wnoszona jest na konto Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu: Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu – 67 8749 0006 0000 1241 2000 0030
|
Data sporządzenia:15.03.2007 r.
Data aktualizacji: 28.03.2022 r.
Metryka strony