karta60
|
KARTA INFORMACYJNA nr 60 |
Urząd Miejski w Ciechanowcu |
|
Tytuł sprawy: |
ZEZWOLENIE NA PRZEPROWADZENIE IMPREZY MASOWEJ |
WYMAGANE DOKUMENTY: |
- Organizator, nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia występuje do organu z wnioskiem o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej - Program i regulamin imprezy masowej, wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej - Regulamin obiektu (terenu), wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej - Pisemna instrukcja określającą zadania służby porządkowej oraz służby informacyjnej; - Warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy masowej. - Opinie właściwych miejscowo: komendanta powiatowy (rejonowy, miejski) Policji, komendanta powiatowy (miejski) Państwowej Straży Pożarnej, dysponenta zespołów ratownictwa medycznego i państwowego inspektora sanitarnego - Graficzny plan obiektu (terenu), na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, wraz z jego opisem - Informację o: liczbie miejsc dla osób na imprezie masowej,osobie wyznaczonej na kierownika do spraw bezpieczeństwa, zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk, instrukcję postępowania w przypadku powstania pożaru, pomocy medycznej, zapleczu higieniczno-sanitarnym, wyznaczeniu dróg ewakuacyjnych oraz dróg umożliwiających dojazd pojazdom służb ratowniczych i Policji. |
OPŁATY: |
82 zł – opłata za decyzję |
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: |
Wybrany Urząd Stanu Cywilnego (w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1, pokój nr 16 , od poniedziałku do piątku w godz. pracy Urzędu) |
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: |
Wydanie zezwolenia w formie decyzji administracyjnej nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem imprezy lub odmowa w ciągu 7 dni od złożenia wniosku lub nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem imprezy masowej |
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: |
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego, pokój nr 16, tel. 86 277 11 45 wew. 25 |
TRYB ODWOŁAWCZY: |
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łomży za pośtednictwem Burmistrza Ciechanowca w terminie 7 dni od daty jej doręczenia |
WYNIK ZAŁATWIENIA SPRAWY: |
Decyzja administracyjna |
PODSTAWA PRAWNA: |
- Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2139 z późn. zm.). - Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. 2016 r. poz. 1827 z późn. zm.) - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz 23 z późn. zm.) |
UWAGI: |
Wpłaty dokonuje się na konto Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu nr 67 8749 0006 0000 1241 2000 0030 Bank Spółdzielczy Ciechanowiec w dniu złożenia wniosku. |
Data sporządzenia:16.03.2015 r.
Data aktualizacji: 09.03.2017 r.
Opracował: Emilia Malinowska
Sprawdził: Barbara Niewiarowska
Zatwierdził: Mirosław Reczko
Metryka strony