karta39
|
KARTA INFORMACYJNA nr 39 |
Urząd Miejski w Ciechanowcu |
|
Tytuł sprawy: |
Korekta podatku leśnego od osób fizycznych
|
WYMAGANE DOKUMENTY: |
Informacja o lasach IL-1 wraz z załącznikami składana każdorazowo przy zmianie powierzchni |
OPŁATY: |
Wolne od opłaty skarbowej
|
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: |
Urząd Miejski w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1 sekretariat (I piętro), od poniedziałku do piątku w godz. pracy Urzędu |
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: |
Do 30 dni od dnia złożenia informacji
|
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: |
Referat Finansowy pokój nr 8, tel. (86) 277-11-45 wew. 18 |
TRYB ODWOŁAWCZY: |
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łomży za pośrednictwem Burmistrza Ciechanowca w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji
|
WYNIK ZAŁATWIENIA SPRAWY: |
Wydanie decyzji ustalającej lub zmieniającej wymiar podatku
|
PODSTAWA PRAWNA: |
Art. 6 Ustawy z dnia 20 października 2002 r. O podatku leśnym (tj. Dz.U. z 2019 poz. 888 z późn. zm.) |
UWAGI: |
|
Metryka strony