karta06

 

KARTA INFORMACYJNA nr  6

Urząd Miejski w Ciechanowcu

TYTUŁ SPRAWY:

ZGŁOSZENIE POBYTU CZASOWEGO

WYMAGANE DOKUMENTY:

·        dowód osobisty

·        dokument stwierdzający własność budynku/lokalu (do wglądu)

·        wniosek: Zgłoszenie pobytu czasowego (plik do pobrania poniżej)

OPŁATY:

brak opłat

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Urząd Miejski w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec

pokój nr 6, od poniedziałku do piątku w godz. pracy Urzędu

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Niezwłocznie

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Referat Spraw Obywatelskich

pokój nr 6, tel. 086 2771 145 wew. 29

TRYB ODWOŁAWCZY:

Wojewoda Podlaski w terminie 14 dni od otrzymania decyzji za pośrednictwem Burmistrza Ciechanowca

WYNIK ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Zameldowanie na pobyt czasowy

PODSTAWA PRAWNA:

Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1397 z późn. zm.)

UWAGI:

Zameldowania dokonuje się osobiście lub przez pełnomocnika.

Zameldowanie na pobyt czasowy możliwe jest na okres od 3 miesięcy do 5 lat.

 

Jeśli chcesz złożyć formularz przez internet – potrzebujesz profilu zaufanego lub e-dowodu.

Zamelduj się na pobyt stały lub czasowy dłuższy niż 3 miesiące

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Ciechanowcu

Wytwarzający/odpowiadający: Rafał Zawadzki

Data wytworzenia: 2018-01-19

Wprowadzający: Magdalena Kondraciuk

Data wprowadzenia: 2008-02-13

Data modyfikacji: 2021-05-17

Opublikował: Magdalena Kondraciuk

Data publikacji: 2008-02-13